інтернет-енергія вашого бізнесу
ООО «ВЕБФОРСАЖ» - створення, супровід та просування сайтів для бізнесу з 2006 року.

Просування сайту в Харкові та виведення в топ

Розміщення сайту в інтернеті є лише першим кроком на шляху до його повноцінного і прибуткового функціонування. «ВЕБФОРСАЖ».

Просування сайтів: реклама – наше все!

Головним завданням просування сайтів є залучення якомога більшої кількості потенційних клієнтів, зацікавлених у запропонованому товарі або послугах. Для цього використовуються різні види та форми реклами, які сприяють поширенню інформації про сайт у мережі інтернет.

При цьому необхідно враховувати, що розкрутка сайту повинна проводитися в декількох напрямках, які включають як людський фактор, так і машинне просування сайту в рейтингових системах пошукових систем.

У нас можна замовити:

Секрети розкрутки та просування сайтів

Перспективи розвитку: навіщо це потрібно?

Створивши і розмістивши на просторах інтернету власний сайт, не варто спочивати на лаврах. вигоду з проекту:

  • розширити коло потенційних клієнтів та територію продажу;
  • розрахувати ефективність вкладень у рекламну кампанію;
  • оперативно відреагувати на зміни кон'юнктури ринку;
  • оптимізувати процес функціонування сайту для досягнення максимальних результатів.

Потрапити до десятки: як досягти успіху?

Щоб залучити цільову аудиторію та забезпечити вашому сайту високі рейтинги в пошукових системах, варто розробити надійну стратегію та провести ряд операцій з мобілізації уваги та інтересу реальних людей та автоматизованих інтернет-пошуковиків. До них можна віднести наступні способи

  • оригінальне оформлення та унікальний контент;
  • розміщення контекстної реклами в інтернеті;
  • SEO-оптимізація;
  • реклама на основі банерів;
  • співпраця з відомими сайтами;
  • розсилки електронною поштою;
  • реклама в блогах та соціальних мережах;
  • розміщення інформації на сторонніх ресурсах;
  • створення власних тематичних спільнот;
  • організація конкурсів, опитувань, акцій.

Основні кроки щодо просування сайту:

  1. Вивчення особливостей попиту та пропозиції у вибраній сфері.
  2. Виділення семантичного ядра для роботи з пошуковими системами.
  3. Наповнення сайту унікальним контентом.
  4. Розміщення контекстної реклами.
  5. Робота з посиланнями.
  6. Аналіз ситуації.
  7. Оптимізація роботи ресурсу.

SEO-технології: напрямки діяльності, переваги та недоліки

Основні завдання щодо залучення клієнтів, створення позитивного іміджу сайту, його впізнаваності та ефективності роботи вирішуються за допомогою SEO оптимізації - просування сайту в рейтингах пошукових систем.

SEO оптимізація може бути організована в таких напрямках:

1. Внутрішня:

  • складання цільових запитів;
  • організація контенту;
  • заповнення тегів;
  • структурування сайту та перелінкування сторінок.

2. Зовнішня:

  • створення максимального трафіку;
  • утримання топових позицій у рейтингах пошукових систем;
  • моніторинг діяльності;
  • аналіз результатів;
  • планування оптимізації.

Проте дана технологія має свої плюси та мінуси.

1. Переваги використання:

  • зростання прибутку;
  • високі результати за низьких витрат;
  • створення щільного потоку трафіку;
  • ефективний рекламний інструмент;
  • довгостроковий результат.

2. Складнощі застосування:

  • відстеження швидкоплинних змін конкурентного середовища;
  • регіональна обмеженість;
  • підстроювання під вдосконалені алгоритми пошукових систем;
  • облік усіх тематичних ресурсів;
  • безперервний зв'язок власника та оптимізатора для узгодження дій в оперу тивному режимі.

Методика просування сайтів ТОВ «ВЕБФОРСАЖ»

У процесі роботи над просуванням сайтів ми дотримуємося наступної схеми:

1. Підготовка матеріалу

  • визначення цілей;
  • вивчення діяльності конкурентів;
  • виділення важливих ключових позицій;
  • написання сеотекстів.

2. Просування ресурсу

  • організація контекстної реклами;
  • написання та розміщення сео-текстів;
  • згадка в блогах та соціальних мережах;
  • підвищення значущості шляхом розміщення посилань;
  • наповнення унікальним контентом;
  • розсилка оголошень.

3. Аналіз ситуації

  • відстеження руху сайту в рейтингу пошукових машин;
  • моніторинг відвідуваності;
  • оптимізація функціонування.